sidearea-image

(096)410–17–90

mail@clicks.com.ua

Пн - Пт, С 09:00 до 17:00

[instagram-feed]

Як ми працюємо?

Щоб досягти ефективного результату,
у нас є чіткий план дій, прості
інструменти та методики.

День 1-3

Знайомство

На даному етапі необхідно зрозуміти, чи можемо ми бути Вам корисні. Для цього Ви розповідаєте нам про свій бізнес (скільки років працюєте, де розташований салон, чим відрізняється від конкурентів, тощо). Ви, в свою чергу, запитуєте питаєте нас про терміни, гарантії, і “що буде, якщо…”?

Пропозиція

Ми аналізуємо ключові запити у Вашему регіоні та їх динаміку. Виходячи з отриманих даних, формуємо рекламний бюджет і прогнозуємо результат рекламної кампанії. Тобто Ви розумітимете, скільки грошей необхідно буде витратити, і скільки відвідувачів Ви отримаєте.

Обговорення

На цьому етапі Ви приймаєте рішення:

  • чи влаштовує Вас вартість одного клієнта?
  • за скільки клієнтів за місяць Ви готові заплатити?

По суті ми формуємо рекламний бюджет.

Домен та хостинг

Для створення Сайту Ви купуєте доменне ім’я та хостинг, після чого надсилаєте нам паролі. У цьому випадку ми рекомендуємо скористатися послугами компанії Хостинг Україна.

Прототип сайту

Ми створюємо основні блоки та сторінки сайту. Це буде чорновий варіант сайту, але навіть на цьому етапі Ви зможете перейти на нього з будь-якого пристрою і протестувати його. Текст, зображення, кнопки будуть, але чорнові.

День 4-8

Контент

На цьому етапі нам потрібно від вас отримати:
● Фото та відео матеріали;
● Логотип у форматі pdf, svg;
● Корпоративні кольори.

Аналіз конкурентів

Аналітики компанії Clicks підготують ексклюзивний аналіз конкурентів спеціально для Вас. Мета даного аналізу — зробити Вашу пропозицію максимально привабливою, виділивши особливості та сильні сторони бізнесу. Що будемо робити?

  • Виявлення основних конкурентів.
  • Виявлення основних властивостей конкуренції.
  • Дослідження цінової та товарної пропозиції конкурентів.
  • Вивчення стратегії просування.

Формування УТП

Головні цілі унікальної торгової пропозиції – відрізнитися від конкурентів та залучити цільову аудиторію. Що будемо робити?

  • визначимо, хто Ваша цільова аудиторія, та детально опрацюємо її портрет;
  • охарактеризуємо Вашу послугу та всі тонкощі сервісу, який отримують клієнти;
  • порівняємо Ваші характеристики з конкурентами, визначимо переваги;
  • створимо унікальну торгову пропозицію з Ваших переваг, не забуваючи про вигоду клієнта;
  • перевіримо, чи не є УТП акцією.

Проект сайту

Проектування сайту – це ключовий етап розробки. Це основа, основа. У процесі проектування ми визначаємо, навіщо нам сайт, які в ньому будуть розділи і як вони виглядатимуть. Проектування сайту умовно можна розбити на десять етапів.

  • З’ясовуємо навіщо робимо сайт?
  • Збір даних;
  • Дослідження: метод персонажа, бенчмаркінг, юзабіліті-тестування та ін;
  • Інформаційна архітектура сайту;
  • Userflow – сценарії використання сайту;
  • Прототипи інтерфейсу;
  • Проектування програмної частини;
  • Технічне завдання;
  • Контент-план;
  • Customer Journey Map (CJM).

Затвердження проекту

Ми Вам надішлемо документ у форматі Exel, в якому будуть сформовані всі блоки сайту та їх послідовність, а також заголовки, описи та інші елементи. Ваше завдання — перевірити, і при необхідності ми внесемо виправлення.

День 9-13

Вёрстка сайта

На цьому етапі ми збираємо сайт. Створюємо структуру гіпертекстового документа на основі HTML-розмітки, як правило, при використанні таблиць стилів та клієнтських сценаріїв, таким чином, щоб елементи дизайну виглядали аналогічно до макету.

Враховуємо різницю відображення елементів у різних браузерах та різницю у розмірах робочого простору пристроїв.

Процес складний і має творчу основу, жоден із способів не є канонічним та прийнятим як основа. Приклад готового сайту.

Оптимізація сайту

Проводимо комплекс заходів щодо внутрішньої та зовнішньої оптимізації для підняття позицій сайту в результатах видачі пошукових систем за певними запитами користувачів, з метою збільшення мережного трафіку та потенційних клієнтів та подальшої монетизації цього трафіку.

Що опрацьовуємо?

  • щільність ключових слів;
  • індекс цитування («ІЦ») та тематичний індекс цитування («ТІЦ»);
  • водність тексту;
  • поведінкові фактори (внутрішні);
  • поведінкові фактори (зовнішні);
  • індекс якості сайту (“ІКС”);
  • швидкість завантаження сайту.

Підключення Сервісів

Для створення детальної статистики відвідувачів (поведінка, джерело трафіку, конверсії тощо), ми підключаємо до сайту наступні Сервіси:

  • Google Analytics;
  • Google Business;
  • Search Console;
  • Вебвізор.

У Вас буде доступ до звітів, за якими ти зможеш контролювати ефективність сайту. Також дані звіти дадуть нам розуміння, чи вимагає сайт доопрацювання та в яких місцях.

Інтеграція CRM

EasyWeek — проста CRM з управління бізнесом, віджет онлайн-бронювання та веб-сторінка у каталозі для самостійного бронювання клієнтами 24/7. Ми повністю її встановимо та налаштуємо (при необхідності заллємо вашу клієнтську базу).

Новим клієнтам ми даруємо Промокод, який зменшує щомісячну абонентську плату на 10% протягом року. У разі виникнення запитань тобі допоможе кваліфікований менеджер EasyWeek.

Тестування сайту

Основна мета тестування — перевірка функціонування сайту на відповідність до висунутих вимог. Тестувальники спеціально створюють штучні ситуації, які можуть у майбутньому виникнути у роботі з ресурсом. Проводиться аналіз поведінки ресурсу на запропонованих умовах. Коли фахівець виявляє помилку, він передає свій звіт project-менеджеру, який надалі розподіляє роботу зі свого усунення серед інших учасників проекту. Коли помилки усувають сайт знову тестують. Тестування буде проводитись доти, доки сайт не стане ідеальним.
Етапи тестування веб-проектів:

  • Тестування функціональності;
  • Перевірка usability сайту (зручність користування);
  • Тест продуктивності;
  • Перевірка на безпеку;
  • Тестинг інтерфейсу, UI Testing.

День 14-15

Затвердження семантики

Семантичне ядро ​​— це набір слів (ключових запитів), за якими відвідувачі будуть шукати твій сайт. Семантичне ядро ​​має центральне ключове слово (наприклад “Барбершоп”), як правило високочастотне, і всі інші ключові слова в ньому ранжуються в міру зменшення частоти спільного використання (наприклад “Барбершоп Київ”). По суті ти платитимеш за ці запити Google у тому випадку, якщо клієнт перейде на сайт.

Ми підготуємо для тебе список ключових слів з їхньою вартістю та динамікою показів. Твоє завдання — вибрати ті слова, які максимально відповідають твоїй діяльності.

Налаштування Google Ads

Створюємо привабливі рекламні оголошення та формуємо структуру рекламного облікового запису: групуємо оголошення за групами товарів/послуг, локації, мови. Це дозволяє ефективно керувати настройками кампаній та оперативно вносити зміни.

Оцінюємо ефективність рекламних кампаній, коригуємо бюджет, виключаємо неефективні аудиторії, майданчики з показу, чистимо пошукові запити, що допомагає зменшити витрати, при цьому постійно підвищувати продуктивність реклами.

Оплата Google Реклами

Визначаємо оптимальний бюджет, необхідний ефективної рекламної кампанії. Формуємо його виходячи з даних Google Ads і твоїх можливостей та побажань.

Підключаємо Вашу карту для виплат до Google Ads облікового запису, таким чином, Ви зможете контролювати витрати бюджету на рекламу. Коли гроші на балансі вичерпаються, ми повідомимо.

Ви можете вносити одноразово оплату на рекламу (наприклад, 2500 грн. на місяць) або за необхідності (наприклад, 500 грн. на тиждень).

Затвердження Реклами

Ми створили ефективні рекламні оголошення, виділивши основні переваги бізнесу. Визначили час показу та націлення. Застосували різні додаткові інструменти, такі як акції, ціни, додаткові посилання і т.д.

Тепер, Ваше завдання перевірити та затвердити рекламну кампанію. При необхідності ми внесемо правки.

Запуск проекта

Усе затвердили, запускаємо рекламну кампанію. Тепер проходимо перевірку Google Ads на відповідності вимогам. Це триватиме до одного робочого дня. Після цього реклама почне показуватися в Google.

Вам необхідно буде здійснити оплату у розмірі 5790 грн/міс. Для цього Ви отримаєте реквізити (дані картки прийому платежів). Це фіксована щомісячна плата за надання наших послуг.